Trainingy a školení

Tajné telefonické nákupy (mystery calling)

PRO KOHO jsou vhodné?

Pro všechny firmy a společnosti, jejichž pracovníci komunikují se zákazníky po telefonu (např. e-shopy, prodejny, servisy, obchodní oddělení, call centra, bankovní a finanční instituce aj. )


PROČ je realizovat, v čem Vám pomohou:

  1. pomohou Vám objektivně zjistit, jak Vaši lidé komunikují se zákazníky
  2. pomohou zjistit, co vaši pracovníci v komunikaci po telefonu neumí/nezvládají/nedělají….
  3. budete moci lépe nastavit a zacílit případné oblasti vzdělávání vašich lidí
  4. pomohou vám zjistit pokrok/změnu chování vašich lidí ve vztahu k zákazníkům

CO může být cílem/obsahem tajných telefonických nákupů?


Posouzení:

  • dodržování firemních standardů
  • komunikačních dovedností a zvládání různých pracovních situací
  • ochoty a přístupu k zákazníkovi
  • schopnosti zjistit zákazníkův „problém/důvod“ volání
  • schopnosti nabídnout vhodné řešení/postup
  • schopnosti nabídnout / prodat zákazníkovi službu/produkt
  • schopnosti reagovat na případné námitky
  • schopnosti zrekapitulovat dohodnuté, včetně termínů a dalšího postupu
  • schopnosti vhodně využít různé marketingové akce při komunikaci se zákazníky


Výstup:

Písemná zpráva pro vedení

Máte dotaz ohledně kurzu?

PRO koho jsme realizovali tento kurz?