Firemní standardy
Po zavedení jednotných firemních standardů a KPI (Key Performance Indicators) u firmy s lahůdkami a zákusky se odpisy neprodaného zboží za rok snížily o 42% (700 000,- Kč). Návrh standardů směřoval k propojení systému objednávek, prodeje, odpisů a osobního ohodnocení.
Úvod / Poradenství /
KOMU jsou určeny:
Všem společnostem, které nemají definovány firemní standardy pro chování a pracovní postupy, zejména při prodeji a jednání se zákazníky.
PROČ je realizovat, v čem pomohou:
- Pomohou jasně definovat pravidla chování a pracovní postupy prodejního personálu, každý tak přesně ví, co a jak má a nemá dělat
- Zvýší profesionalitu, zlepší přístup a výkonnost personálu, zejména prodejního
- Usnadní a zpřesní kontrolní činnost
CO může být jejich obsahem:
- Nastavení pravidel pro vyřizování příchozích i odchozích telefonátů
- Nastavení pravidel pro oblečení a upravenost personálu
- Nastavení pravidel pro vyřizování poptávek, zejména písemných. Nastavení kontroly vyřizování poptávek
- Popis formy a obsahu komunikace při kontaktu a oslovení zákazníka
- Nastavení pravidel pro obsluhu zákazníka, pro prezentaci výrobků
- Nastavení pravidel pro postup při podpoře marketingových akcí
- Pravidla pro doplňkovou nabídku a poprodejní služby
- Nastavení pravidel pro sledování kontroly poskytování služeb, ověření zákaznické spokojenosti
- Nastavení pravidel následné péče o zákazníky
KANU SYSTEM, s.r.o.
IČ: 27685993
Spisová značka: C 51983 vedená u Krajského soudu v Brně
Sídlo firmy
Královka 629/16,
Brno, Řečkovice 62100
Jednatel
Ing. Dagmar Zemanová
+420 775 740 020
Vedoucí kanceláře
Bc. Lucie Dočekalová
+420 776 376 573