Prodejci

Během tříletého programu školení prodejců nových vozů značky z první světové pětky se zvýšil roční počet prodaných vozů z 6 393 kusů na 7 043 kusů (650 vozů, tj. 10,10 %). Školení bylo zaměřeno na změny v chování zákazníků a přizpůsobení prodeje v souvislosti s internetem a sociálními sítěmi.

PROČ jej absolvovat, v čem pomůže:

  • Naučí prodejce, jak postupovat systematicky ve vedení obchodního rozhovoru
  • Pomůže Vašim prodejcům v budování pevnějších obchodních vztahů se zákazníky
  • Zvýší jejich jistotu v argumentaci a práci s námitkami
  • Zlepší jejich techniky uzavření obchodu a tím i obrat prodejce

Co může být obsahem:

(Konkrétní obsah Vašeho kurzu může být složen z vybraných, níže uvedených obsahových bodů, případně rozšířen o Vaše specifické požadavky)

Komunikační a prodejní dovednosti

  • Slovní a mimoslovní komunikace při prodeji, aktivní naslouchání
  • Nejčastější chyby při jednání se zákazníky,čeho se vyvarovat
  • Vyřizování příchozích telefonátů
  • Vyřizování odchozích telefonátů, jak vzbudit zájem a sjednat schůzku s potenciálním / stávajícím zákazníkem
  • Vedení obchodního rozhovoru – systém „KANU“
    • Kontakt se zákazníkem, zahájení obchodního rozhovoru
    • Analýza potřeb a preferencí zákazníka, technika kladení otázek
    • Nabídka produktů a služeb,  obchodní argumentace, práce s námitkami
    • Uzavření obchodu, podpora kladného rozhodnutí zákazníka
  • Techniky efektivního obchodního vyjednávání
    • KANU zásady pro efektivní vyjednávání
    • 20 pravidel pro efektivní vyjednávání (co je vhodné dělat a co nikdy nedělat)
    • Jak udržet co nejlepší marži a dosahovat pravidla win-win
    • Jak se bránit nátalkovým taktikám ze strany zákazníků

Psychologie prodeje a typologie zákazníků

  • Psychologie osobnosti a volba vhodného stylu komunikace
  • Typologie zákazníků , volba přístupu k jednotlivým typům osobnosti
  • Řešení provozních krizových situací a konfliktů, vyřizování stížností a reklamací

Organizace práce

  • Time management, plánování vlastní činností
  • CRM systém a jeho využití pro práci prodejce
  • Týmová spolupráce s ostatními spolupracovníky

Odborné znalosti a dovednosti

  • Zbožíznalství – složení výrobků, užitné vlastnosti, skladování, ….
  • Jazyková výuka – Němčina, angličtina, polština …
  • Právní znalosti – zejména Občanský zákoník, řešení reklamací, zásady pro vrácení zboží, pracovně právní vztahy
  • Počítačové znalosti – Excel, Word, firemní informační systémy

KANU SYSTEM, s.r.o.

IČ: 27685993
Spisová značka: C 51983 vedená u Krajského soudu v Brně

Sídlo firmy

Královka 629/16,
Brno, Řečkovice 62100

v

Vedoucí pobočky

Dagmar Zemanová
+420 775 740 020

Pobočka v Praze

Foersterova 1136, 
Říčany u Prahy, 251 01

v

Vedoucí pobočky

Jaromíra Stejskalová
+420 603 200 770

Máte dotaz? Napište nám...