Obchodní zástupci

Dvě třetiny obchodních zástupců stavební spořitelny zvýšily v kvartále, následujícím po školení, svůj obrat o třetinu. Školení bylo zaměřeno na profesionálně vedenou analýzu potřeb zákazníků.
Úvod / Školení a kurzy / Obchodní zástupci

PROČ jej absolvovat, v čem pomůže:

  • Naučí je, jak aktivně vyhledávat a získávat nové zákazníky
  • Naučí je, jak postupovat systematicky ve vedení obchodního rozhovoru
  • Pomůže jim v budování pevnějších obchodních vztahů se zákazníky
  • Zvýší jejich jistotu v argumentaci a práci s námitkami
  • Zlepší jejich techniky uzavření obchodu a tím i jejich obrat

Co může být obsahem:

(Konkrétní obsah Vašeho kurzu může být složen z vybraných, níže uvedených obsahových bodů, případně rozšířen o Vaše specifické požadavky)

Komunikační a prodejní dovednosti

  • Vedení obchodního rozhovoru – systém „KANU“
  • Kontakt se zákazníkem, zahájení obchodního rozhovoru
    • Příprava před aktivním telefonováním
    • Jak vzbudit zájem a sjednat schůzku (telefonem, e-mailem)
  • Analýza potřeb a preferencí zákazníka, technika kladení otázek
    • Aktivní naslouchání, empatie v komunikaci
    • Jak zjistit potřeby a motivaci zákazníka ke koupi
  • Nabídka produktů a služeb 
    • Prezentace nabídky, obchodní argumentace, práce s námitkami
  • Uzavření obchodu, podpora kladného rozhodnutí zákazníka
    • Poznávání kupních signálů
    • Jak si říci o obchod
  • Následná péče o zákazníky
  • Typologie zákazníků, volba přístupu k jednotlivým typům
  • Techniky efektivního obchodního vyjednávání
    • KANU zásady pro efektivní vyjednávání
    • 20 pravidel pro efektivní vyjednávání (co je vhodné dělat a co nikdy nedělat)
    • Jak udržet co nejlepší marži a dosahovat pravidla win-win
    • Jak se bránit nátalkovým taktikám ze strany zákazníků
  • Příčiny vzniku problémových situací a jejich řešení , vyřizování reklamací a stížností

Organizace práce obchodního zástupce

  • Time management, plánování návštěv
  • Využití CRM
  • Týmová spolupráce

Odborné znalosti a dovednosti

  • Zbožíznalství – složení výrobků, užitné vlastnosti, skladování, ….
  • Jazyková výuka – Němčina, angličtina, polština, ruština …
  • Právní znalosti – zejména Občanský zákoník, řešení reklamací, zásady pro vrácení zboží, pracovně právní vztahy
  • Počítačové znalosti – Excel, Word, PowerPoint, firemní informační systémy

KANU SYSTEM, s.r.o.

IČ: 27685993
Spisová značka: C 51983 vedená u Krajského soudu v Brně

Sídlo firmy

Královka 629/16,
Brno, Řečkovice 62100

v

Vedoucí pobočky

Dagmar Zemanová
+420 775 740 020

Pobočka v Praze

Foersterova 1136, 
Říčany u Prahy, 251 01

v

Vedoucí pobočky

Jaromíra Stejskalová
+420 603 200 770

Máte dotaz? Napište nám...