Přijímací technici servisů

I na servise prodají měsíčně v průměru 2 nová auta navíc. Školení přijímacích techniků bylo zaměřeno na využití informací na servisu a jejich propojení s prodejním oddělením dealerů značky z první světové desítky.
Úvod / Školení a kurzy / Přijímací technici servisů

PROČ jej absolvovat, v čem pomůže:

  • Zvýší profesionalitu ve vystupování Vašich pracovníků na příjmu
  • Naučí je, jak se odlišovat svým přátelským a pozitivním přístupem k zákazníkům
  • Posílí jejich schopnost nabídnout a prodat zákazníkovi další produkty a služby Vaší firmy
  • Pomůže jim v budování pevnějších obchodních vztahů se zákazníky

Co může být obsahem:

(Konkrétní obsah Vašeho kurzu může být složen z vybraných, níže uvedených obsahových bodů, případně rozšířen o Vaše specifické požadavky)

Komunikační dovednosti na příjmu

  • Nejčastější chyby při jednání se zákazníky, čeho se vyvarovat
  • Standardy pro správné vyřizování příchozích a odchozích telefonátů
  • Typologie zákazníků, volba přístupu k jednotlivým typům osobnosti
  • Řešení provozních konfliktních situací, správné vyřizování reklamací a stížností
  • Asertivní dovednosti, jejich využití při problémové komunikaci

Vedení rozhovoru se zákazníkem při příjmu – systém „KANU“

  • Kontakt a přivítaní zákazníka, zahájení rozhovoru
  • Zjištění potřeb zákazníka, technika kladení otázek
  • Nabídka řešení a návrh dalšího postupu
  • Aktivní nabídka aktuálních produktů a služeb
  • Reakce na námitky, argumentace ve prospěch prodeje originálních náhradních dílů
  • Ukončení jednání a rozloučení se zákazníkem

Kontakt zákazníka telefonem v průběhu opravy/servisu

  • Sdělení rozsahu servisního úkonů/navýšení ceny
  • Reakce na námitky
  • Argumantace a návrh řešení

Vedení rozhovoru se zákazníkem při výdeji

  • Přivítaní zákazníka, zahájení rozhovoru
  • Předání servisní zakázky, vysvětlení provedených úkonů a faktury
  • Doporučení další servisní návštěvy na základě zjištěných informací, „prodej“ budoucích prací
  • Ukončení jednání a rozloučení se zákazníkem
  • Následné telefonáty po opravě/servisu

Organizace práce

  • Time management, plánování vlastní činností
  • Práce s CRM systémem

Odborné znalosti a dovednosti

  • Právní znalosti
  • Jazyková výuka – Němčina, angličtina, polština, ruština …
  • Počítačové znalosti – Excel, Word, DMS

KANU SYSTEM, s.r.o.

IČ: 27685993
Spisová značka: C 51983 vedená u Krajského soudu v Brně

Sídlo firmy

Královka 629/16,
Brno, Řečkovice 62100

v

Vedoucí pobočky

Dagmar Zemanová
+420 775 740 020

Pobočka v Praze

Foersterova 1136, 
Říčany u Prahy, 251 01

v

Vedoucí pobočky

Jaromíra Stejskalová
+420 603 200 770

Máte dotaz? Napište nám...