Obchodní zástupci
Dvě třetiny obchodních zástupců stavební spořitelny zvýšily v kvartále, následujícím po školení, svůj obrat o třetinu.
Školení bylo zaměřeno na profesionálně vedenou analýzu potřeb zákazníků.
Úvod / Školení a kurzy /
PROČ jej absolvovat, v čem pomůže:
- Naučí je, jak aktivně vyhledávat a získávat nové zákazníky
- Naučí je, jak postupovat systematicky ve vedení obchodního rozhovoru
- Pomůže jim v budování pevnějších obchodních vztahů se zákazníky
- Zvýší jejich jistotu v argumentaci a práci s námitkami
- Zlepší jejich techniky uzavření obchodu a tím i jejich obrat
Co může být obsahem:
(Konkrétní obsah Vašeho kurzu může být složen z vybraných, níže uvedených obsahových bodů, případně rozšířen o Vaše specifické požadavky)
Komunikační a prodejní dovednosti
- Vedení obchodního rozhovoru – systém „KANU“
- Kontakt se zákazníkem, zahájení obchodního rozhovoru
- Příprava před aktivním telefonováním
- Jak vzbudit zájem a sjednat schůzku (telefonem, e-mailem)
- Analýza potřeb a preferencí zákazníka, technika kladení otázek
- Aktivní naslouchání, empatie v komunikaci
- Jak zjistit potřeby a motivaci zákazníka ke koupi
- Nabídka produktů a služeb
- Prezentace nabídky, obchodní argumentace, práce s námitkami
- Uzavření obchodu, podpora kladného rozhodnutí zákazníka
- Poznávání kupních signálů
- Jak si říci o obchod
- Následná péče o zákazníky
- Typologie zákazníků, volba přístupu k jednotlivým typům
- Techniky efektivního obchodního vyjednávání
- KANU zásady pro efektivní vyjednávání
- 20 pravidel pro efektivní vyjednávání (co je vhodné dělat a co nikdy nedělat)
- Jak udržet co nejlepší marži a dosahovat pravidla win-win
- Jak se bránit nátalkovým taktikám ze strany zákazníků
- Příčiny vzniku problémových situací a jejich řešení , vyřizování reklamací a stížností
Organizace práce obchodního zástupce
- Time management, plánování návštěv
- Využití CRM
- Týmová spolupráce
Odborné znalosti a dovednosti
- Zbožíznalství – složení výrobků, užitné vlastnosti, skladování, ….
- Jazyková výuka – Němčina, angličtina, polština, ruština …
- Právní znalosti – zejména Občanský zákoník, řešení reklamací, zásady pro vrácení zboží, pracovně právní vztahy
- Počítačové znalosti – Excel, Word, PowerPoint, firemní informační systémy
KANU SYSTEM, s.r.o.
IČ: 27685993
Spisová značka: C 51983 vedená u Krajského soudu v Brně
Sídlo firmy
Královka 629/16,
Brno, Řečkovice 62100
Jednatel
Ing. Dagmar Zemanová
+420 775 740 020
Vedoucí kanceláře
Bc. Lucie Dočekalová
+420 776 376 573