Přijímací technici servisů
I na servise prodají měsíčně v průměru 2 nová auta navíc.
Školení přijímacích techniků bylo zaměřeno na využití informací na servisu a jejich propojení s prodejním oddělením dealerů značky z první světové desítky.
Úvod / Školení a kurzy /
PROČ jej absolvovat, v čem pomůže:
- Zvýší profesionalitu ve vystupování Vašich pracovníků na příjmu
- Naučí je, jak se odlišovat svým přátelským a pozitivním přístupem k zákazníkům
- Posílí jejich schopnost nabídnout a prodat zákazníkovi další produkty a služby Vaší firmy
- Pomůže jim v budování pevnějších obchodních vztahů se zákazníky
Co může být obsahem:
(Konkrétní obsah Vašeho kurzu může být složen z vybraných, níže uvedených obsahových bodů, případně rozšířen o Vaše specifické požadavky)
Komunikační dovednosti na příjmu
- Nejčastější chyby při jednání se zákazníky, čeho se vyvarovat
- Standardy pro správné vyřizování příchozích a odchozích telefonátů
- Typologie zákazníků, volba přístupu k jednotlivým typům osobnosti
- Řešení provozních konfliktních situací, správné vyřizování reklamací a stížností
- Asertivní dovednosti, jejich využití při problémové komunikaci
Vedení rozhovoru se zákazníkem při příjmu – systém „KANU“
- Kontakt a přivítaní zákazníka, zahájení rozhovoru
- Zjištění potřeb zákazníka, technika kladení otázek
- Nabídka řešení a návrh dalšího postupu
- Aktivní nabídka aktuálních produktů a služeb
- Reakce na námitky, argumentace ve prospěch prodeje originálních náhradních dílů
- Ukončení jednání a rozloučení se zákazníkem
Kontakt zákazníka telefonem v průběhu opravy/servisu
- Sdělení rozsahu servisního úkonů/navýšení ceny
- Reakce na námitky
- Argumantace a návrh řešení
Vedení rozhovoru se zákazníkem při výdeji
- Přivítaní zákazníka, zahájení rozhovoru
- Předání servisní zakázky, vysvětlení provedených úkonů a faktury
- Doporučení další servisní návštěvy na základě zjištěných informací, „prodej“ budoucích prací
- Ukončení jednání a rozloučení se zákazníkem
- Následné telefonáty po opravě/servisu
Organizace práce
- Time management, plánování vlastní činností
- Práce s CRM systémem
Odborné znalosti a dovednosti
- Právní znalosti
- Jazyková výuka – Němčina, angličtina, polština, ruština …
- Počítačové znalosti – Excel, Word, DMS
KANU SYSTEM, s.r.o.
IČ: 27685993
Spisová značka: C 51983 vedená u Krajského soudu v Brně
Sídlo firmy
Královka 629/16,
Brno, Řečkovice 62100
Jednatel
Ing. Dagmar Zemanová
+420 775 740 020
Vedoucí kanceláře
Bc. Lucie Dočekalová
+420 776 376 573