Prodejci
Během tříletého programu školení prodejců nových vozů značky z první světové pětky se zvýšil roční počet prodaných vozů z 6 393 kusů na 7 043 kusů (650 vozů, tj. 10,10 %).
Školení bylo zaměřeno na změny v chování zákazníků a přizpůsobení prodeje v souvislosti s internetem a sociálními sítěmi.
Úvod / Školení a kurzy /
PROČ jej absolvovat, v čem pomůže:
- Naučí prodejce, jak postupovat systematicky ve vedení obchodního rozhovoru
- Pomůže Vašim prodejcům v budování pevnějších obchodních vztahů se zákazníky
- Zvýší jejich jistotu v argumentaci a práci s námitkami
- Zlepší jejich techniky uzavření obchodu a tím i obrat prodejce
Co může být obsahem:
(Konkrétní obsah Vašeho kurzu může být složen z vybraných, níže uvedených obsahových bodů, případně rozšířen o Vaše specifické požadavky)
Komunikační a prodejní dovednosti
- Slovní a mimoslovní komunikace při prodeji, aktivní naslouchání
- Nejčastější chyby při jednání se zákazníky,čeho se vyvarovat
- Vyřizování příchozích telefonátů
- Vyřizování odchozích telefonátů, jak vzbudit zájem a sjednat schůzku s potenciálním / stávajícím zákazníkem
- Vedení obchodního rozhovoru – systém „KANU“
- Kontakt se zákazníkem, zahájení obchodního rozhovoru
- Analýza potřeb a preferencí zákazníka, technika kladení otázek
- Nabídka produktů a služeb, obchodní argumentace, práce s námitkami
- Uzavření obchodu, podpora kladného rozhodnutí zákazníka
- Techniky efektivního obchodního vyjednávání
- KANU zásady pro efektivní vyjednávání
- 20 pravidel pro efektivní vyjednávání (co je vhodné dělat a co nikdy nedělat)
- Jak udržet co nejlepší marži a dosahovat pravidla win-win
- Jak se bránit nátalkovým taktikám ze strany zákazníků
Psychologie prodeje a typologie zákazníků
- Psychologie osobnosti a volba vhodného stylu komunikace
- Typologie zákazníků , volba přístupu k jednotlivým typům osobnosti
- Řešení provozních krizových situací a konfliktů, vyřizování stížností a reklamací
Organizace práce
- Time management, plánování vlastní činností
- CRM systém a jeho využití pro práci prodejce
- Týmová spolupráce s ostatními spolupracovníky
Odborné znalosti a dovednosti
- Zbožíznalství – složení výrobků, užitné vlastnosti, skladování, ….
- Jazyková výuka – Němčina, angličtina, polština …
- Právní znalosti – zejména Občanský zákoník, řešení reklamací, zásady pro vrácení zboží, pracovně právní vztahy
- Počítačové znalosti – Excel, Word, firemní informační systémy
KANU SYSTEM, s.r.o.
IČ: 27685993
Spisová značka: C 51983 vedená u Krajského soudu v Brně
Sídlo firmy
Královka 629/16,
Brno, Řečkovice 62100
Jednatel
Ing. Dagmar Zemanová
+420 775 740 020
Vedoucí kanceláře
Bc. Lucie Dočekalová
+420 776 376 573